قیمت پنجره ویستابست

پنجره ویستابست

پروفیل پنجره ویستابست vistabest از سال 1382 با مطالعه و تحقیق در مورد پروفیل یو پی وی سی فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر تنوع محصولات پنجره ویستابست به 43 نوع پروفیل سه محفظه، 5 محفظه و کشویی در انواع لمینت می باشد. این شرکت با13 خط تولید پروفیل ، سالانه 18.000 تن upvc وارد بازار می کند. پس از معرفی محصولات به قیمت پنجره ویستابست می پردازیم.

پنجره ویستابست با بکارگیری تکنولوژی و دانش فنی جهانی، پروفیلی با استاندارد کلاس A با ضخامت بالای دیواره اصلی برای انواع شرایط آب و هوایی در ایران عرضه کند.

پروفیل upvc ویستابست

تکنولوژی مورد استفاده در کارخانه ویستابست واقع در هشتگرد عبارتند از ماشین آلات اکسترودر از شرکت Krauss Maffei آلمان، میکسر از شرکت Reimelt Henschel آلمان، قالب پروفیل ویستابست از شرکت Greiner اتریش (معتبرترین و بزرگترین مجموعه ساخت قالب های پروفیل یو پی وی سی)، ماشین آلات لمینیت از شرکت Fux اتریش… در واقع پنجره ویستابست با طراحی و تکنولوژی آلمان و اتریش

جدا از ماشین آلات پیشرفته، مواد اولیه بکار رفته برای ساخت پروفیل پنجره ویستابست از شرکتChemson اتریش تهیه می شود. مواداولیه با کیفیت و مرغوب باعث آسایش خیال تولید کننده پنجره در مورد پروفیل مصرفی و همچنین مصرف کننده نهایی در خصوص کیفیت پنجره ویستابست می شود. در عین حال ضمانت محصولات ویستابست در قبال دفرمگی و تغییر رنگ 10 سال بیمه آسیا می باشد.

پنجره ویستابست مفتخر به دریافت گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گواهینامه واحد برگزیده پنجمین و همچنین ششمین جشنواره قهرمانان صنعت کشور، گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس الزامات ISIRI-ISO/IEC17025 از سازمان ملی استاندارد ایران، گواهینامه کیفیت RAL آلمان برای اولین بار در ایران، کارآفرین نمونه استان در جشنواره کارآفرینان برتر و گواهینامه و نشان استاندارد ملی ایران می باشد.

انواع پنجره ویستابست

پنجره ویستابست به چند دسته تقسیم بندی می شود که در این قسمت به معرفی هر کدام می پردازیم:

نوع پروفیل پنجره ویستابست

پروفیل اصلی ترین قسمت یک درب و پنجره است و با توجه به فریم آن دسته بندی می شود. ویستابست دارای 5 سری پروفیل می باشد:

پنجره ویستابست سری 3 چمبر
پنجره ویستابست سری 5 چمبر
پنجره ویسنابست سری 4 چمبر
پنجره ویستابست سری کشویی
  • پروفیل ویستابست سری 3 چمبر: این نوع پروفیل با سه محفظه، ضخامت 3 میلیمتری دیواره خارجی و عرض 60 میلیمتر می باشد. از سری 3 چمبر برای ساخت انواع درب و پنجره لولایی استفاده می شود و دارای 25 سطح مقطع می باشد. فریم این سری از پروفیل ویستابست بصورت قاب بلند و قاب کوتاه استفاده می شود.
  • پروفیل ویستابست سری 5 چمبر: این نوع پروفیل با 5 محفظه و عرض 70 میلیمتر می باشد. از سری 3 چمبر برای ساخت انواع درب و پنجره لولایی استفاده می شود و دارای 14 سطح مقطع می باشد.
  • پروفیل وینابست سری 4 چمبر: همانند پروفیل سری 3 چمبر، این سری نیز با عرض 60 میلیمتر طراحی شده با این تفاوت که دارای 4 حفره می باشد.
  • پروفیل ویستابست سری کشویی: این نوع از پروفیل دارای 4 سطح مقطع می باشد که جوابگوی یک پنجره کشویی است. ضخامت شیشه دوجداره در این سری برابر با 18 میلیمتر می باشد.
  • پروفیل بازسازی ویستابست: برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره از سری بازسازی استفاده خواهد شد. پروفیل لبه دار ویستابست با قرار گرفتن در کنار پروفیل سری 3 چمبر، پنجره لولایی کاملی با عرض 60 میلیمتر را در اختیار ما قرار می دهد.

بازشو پنجره دوجداره ویستابست

تمامی حالت های بازشو بر روی پنجره دوجداره ویستابست قابل اجراست. این بازشوها شامل پنجره تک حالته، پنجره دوحالته ویستابست، پنجره فولکس واگنی، پنجره کلنگی، پنجره آکاردئونی و پنجره کشویی ویستابست می باشد. بعضی از این بازشو ها را شرح می دهیم.

پنجره کشویی ویستابست

در پنجره کشویی ویستابست از پروفیل فریم جفت ریل استفاده می شود. منظور از جفت ریل، طراحی آن است که از دو قسمت ریلی تشکیل شده است.

در ویدئو معرفی پنجره کشویی ویستابست جفت ریل و لنگه کشویی قابل مشاهده است.

عرض این پروفیل 6 سانتی متر بوده و در نتیجه قابلیت اتصال به پنجره لولایی (سری 3 چمبر) را نیز دارد.

خانواده پنجره کشویی ویستابست دارای 4 سطح مقطع می باشد که شامل پروفیل فریم جفت ریل کشویی، لنگه بازشو، کاور کشویی و زوار می باشد. بدلیل جفت ریل بودن فریم، می توان هر دولنگه را بازشو نمود (در صورت درخواست مشتری). برای باز شدن هر دولنگه کشویی ویستابست باید برای هر دو لنگه از یراق ریللی استفاده کنید.

میزان فضای قرار گیری شیشه دوجداره در لنگه کشویی 18 میلیمتر است. به عبارت دیگر در پنجره کشویی از شیشه دوجداره با ضخامت 18 میلیمتر می توان استفاده کرد. اگر از دو عدد شیشه 4 میل استفاده شود اسپیسر آن 10 میلیمتر باید باشد.

پنجره کشویی دوریل ویستابست

پنجره لولایی ویستابست

پنجره لولایی شامل پنجره تک حالته، پنجره دوحالته و درب upvc ویستابست می باشد. این مدل درب را می توان بصورت تمام پنل و شیشه استفاده کرد. برای پنجره لولایی از سری 3 چمبر، سری وینابست، سری 5 و سری بازسازی استفاده کرد.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

قیمت پنجره ویستابست براساس شکل ظاهری پنجره، نوع شیشه، نوع نصب و نوع یراق آلات محاسبه می شود. به همین دلیل قیمت مترمربع پنجره ویستابست قیمتی کاملا حدودی بوده و قابل قیاس نیست. در قسمت زیر انواع ابعاد پنجره ویستابست را با قیمت مشاهده می کنید. لازم بذکر است که قیمت اعلام شده بدون هزینه نصب پنجره می باشد.

برای مشاهده اطلاعات کامل تر شما میتوانید بر روی هر پنجره کلیک کنید. بطورمثال بر روی قیمت پنجره 1.2متر در 1.2 متر ویستابست کلیک کنید و میزان متریال مصرفی بر روی هر پنجره را مشاهده کنید.

  • مقایسه قیمت پنجره ویستابست لولایی، کشویی ، لمینت لولایی و لمینت کشویی:

پنجره سفید لولایی ویستابست < پنجره سفید لولایی ویستابست < پنجره لمینت لولایی < پنجره لمینت کشویی

 

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x