پنجره دوجداره آکاردئونی


پنجره دوجداره آکاردئونی چیست

پنجره دوجداره آکاردئونی یا همان UPVC دارای انواع گیره های بازشو است که برای سهولت انتخاب مشتری در شکل های مختلف و سلیقه های مختلف ساخته شده است.این مدل از پنجره ها که بیشتر از پنجره های کشویی کاربرد دارند،کارکرد های بسیار جالبی در فضای داخلی دارند.این نوع پنجره ها دارای ابزار یراق کشویی مانند و تاشونده هستند و در مواقع نیاز قابلیت این را دارند که کل ساختار پنجره و بخش های میانی ( مثل یراق ،پروفیل بازشو و شیشه) را به بخش های کناره ها هدایت کنند. در این حالت فضای آن سوی پنجره بطور کامل قابل روئیت خواهد بود و هیچ بخشی از پنجره مانع دید شما نخواهد شد. این پنجره ها بطور معمول برای فضاهای بیش از 15 متر قابلیت استفاده دارند. از مزیت های دیگر این پنجره به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • اشغال کمترین فضای ممکن
  • ایمنی بالا و عایق بندی بسیار خوب و با دوام
  • شکیل و زیبا از نطر ظاهری
  • طراحی کردن درجه و میزان باز و بسته شدن بر اساس سفارش خریدار
  • و…
پنجره لمینت ابسرد
تعویض پنجره قدیمی در شهرک اکباتان
پروژه پنجره دوجداره املش

کاربرد پنجره دوجداره آکاردئونی

 

کاربرد پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره های دوجداره آکاردئونی دارای کاربرد های زیر می باشند:

  • وسعت بخشیدن به فضای داخلی: در فضاهای داخلی و در مواقعی که یک دیوار حائل میان فضای خارجی و فضای داخلی وجود داشته باشد پنجره های آکاردئونی قابلیت خود را نشان می­دهند، این پنجره ها می توانند فضای خارجی را به داخل بیاورد و بااین کار فضای داخلی شما وسیع تر دیده خواهد شد، به همین خاطر اگر فضای داخلی شما کوچک است می توانید با استفاده از پنجره های آکاردئونی القای فضای گسترده تری را در محیط داخلی خود داشته باشید.
  • قابل توجه ترین و پر طرفدارترین کاربرد های استفاده از پنجره های دوجداره آکاردئونی در بالکن ها است.بسیاری از کسانی که در محیط منزل یا کار خود می خواهند از نهایت فضای باکن استفاده کنند ، می توانند با بهره بردن از شیشه های پنجره آکاردئونی و ساختار منحصر به فرد آن در تمامی فصول سال از منظره و فضای بالکن خود به بهترین نحو استفاده کنند. تعبیه شیشه های آکاردئونی در ابعاد و شکل های مورد نظر شما این امکان را برایتان فراهم می آورد.این نوع پنجره ها می­توانند در فصول زمستان تمام فضای داخلی شما را ایزوله کرده و در فصل های دیگر با باز کردن «بازشوها» برای شما فضایی با دید کامل ایجاد کنند.
  • می­توانید با تعبیه این پنجره ها در آشپزخانه، سالن پذیرایی و اتاق نشیمن و یا حتی در اتاق خواب از سخت و صلب بودن دیوار ها بکاهید، این پنجره ها با اشغال کمترین فضا و قابلیت جمع شدن در الاستیسیته فضای داخلی نقش بسیار موثری دارند.

مزایا و معایب پنجره دوجداره آکاردئونی

مزایا و معایب پنجره دوجداره آکاردئونی

در اینجا به مهمترین مزایا و معایب استفاده از پنجره های دوجداره آکاردئونی می­پردازیم:

  • طراحی اندازه باز و بسته شدن پنجره، مطابق با سلیقه سفارش دهنده
  • اشغال کمترین حجم فضا
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • عایق بندی و ایمنی بسیار بالا

معایب:

  • حداقل و حداکثر آن میزان مشخص شده ای دارد و بایستی بر اساس آن سفارش داد
  • فرایند نصب این نوع پنجره به نسبت پنجره های دیگر دشوار تر است
  • نیاز به یراق آلات و پروفیل های مخصوص برای نصب آن وجود دارد

هزینه نصب آن به نسبت سایر مدل های پنجره دوجداره بیشتر است

پنجره دوجداره آکاردئونی-alkowin.ir

نکات اجرایی پنجره دوجداره آکاردئونی

نکات اجرایی پنجره دوجداره آکاردئونی

  • یک نکته مهم که در طراحی فریم و آماده سازی پنجره دوجداره آکادئونی بایستی به آن توجه کرد، این است که نبایستی عرض دهانه آن بیشتر از 5.5 متر و ارتفاع آن بیش از 2.40 سانتیمتر باشد.
  • باز و بسته شدن پنجره ها و طراحی آن بایستی بر اساس نظر و سلیقه سفارش دهنده صورت بگیرد و همچنین باید به شرایط مکانی که قرار است پنجره در آن نصب شود دقت کافی کرد.
  • برخی از نکات، مثل توجه به محل چوب پرده  جهت ساخت کتیبه بالای پنجره ها در سالن پذیرایی،داخلی یا بیرونی بودن پنجره آکاردئونی در ارتباط و تناسب با بالاترین کارایی پنجره، دقت در آرک ساختمانی  جهت نصب در سقف های منحنی، رعایت ارتفاع شیرظرفشویی و کابینت در آشپزخانه و… از نکاتی است که هنگام طراحی، پیاده سازی و نصب پنجره دو جداره آکاردئونی باید به آنها دقت کرد.
  • روش تقسیم بندی قطعاتی که در ساخت پنجره استفاده می­شود منطبق بااستانداردهای لازم امکان تغییر دارد.
  • مدل سازی،طرح ریزی و تقسیم بندی هر لنگه از پنجره آکاردئونی با در نظر گرفتن عرض و ارتفاع آن می تواند متفاوت باشد و بایستس در تناسب با فضا در نظر گرفته شود.
  • بهره گیری از مدل پروفیل و یراق آلات مصرفی یو.پی.وی.سی پنجره آکاردئونی دوجداره و تولید و اجرای درست آن بسیار مهم و با اهمیت است و در صورتی که هر کدام از آنها به درستی رعایت نشوند باعث اجرای ناقص و نادرست پنجره خواهد شد.
پنجره دوجداره آکاردئونی-alkowin.ir

انواع پنجره دوجداره آکاردئونی

انواع پنجره دوجداره آکاردئونی

مدل های پنجره دوجداره بزرگ آکاردئونی از مدل های پنجره دو جداره برای خانه های ویلایی و خانه های بزرگ انتخاب بسیار مناسبی است.این نوع از پنجره دو جداره UPVC دارای انواع دو لته، 3 لته و چند لته است که بنا به درخواست سفارش دهنده تعیین می­شود. برای مثال در خانه های با متراژ کوچک می­توان از مدل های 2 لته و سه لته آن استفاده کرد که احساس گسترده گی بیشتر فضا را القاء می­کند و برای خانه ای بزرگ تر مثل خانه های باغی و ویلاهایی با متراژ بالا که نیاز به پنجره های بزرگ تر دارند از مدل های چند لته آن( مثل 6لته) استفاده می­شود. این نوع از پنجره ها با عرض بالا_ همانطور که در مباحث پیشین نیز بدان اشاره کردیم_ در بالکن ها کاربرد بسیار زیادی دارند،عریض بودن برخی از مدل های آن باعث افزایش نور داخلی نیز می­شود. بعلاوه این مدفل از پنجره دوجداره آکاردئونی بزرگ دارای تنوع زیادی هستند و گاهی بکار پارتیشن بندی فضای داحلی نیز می آیند.

کدام نوع پنجره برای خانه مناسبه
پنجره های قفسه ای بهتر از پنجره های دوجداره در جلوگیری از خروجی ها در نظر گرفته می شوند ، زیرا مهر و موم پنجره به طور کلی محکم است. وقتی می خواهید خنک کننده هوای بیرون را به داخل خانه بریزید ، پنجره های حیاط خوب است.
آیا پنجره های شیشه ای گرانتر از پنجره های کشویی هستند؟

پنجره های کشویی معمولاً ارزانتر از پنجره های پنجره ای هستند و کار با آنها بسیار راحت تر است. همچنین می توانید میزان باز گذاشتن آنها را انتخاب کنید ، تا میزان مشخصی از جریان هوا را در خانه خود کنترل کنید. در مجموع ، خرید و نصب پنجره های کشویی ارزان تر است ، اما نگهداری آنها گرانتر است.

پنجره دوجداره آکاردئونی چیست؟

پنجره دوجداره آکاردئونی یا همان UPVC دارای انواع گیره های بازشو است که برای سهولت انتخاب مشتری در شکل های مختلف و سلیقه های مختلف ساخته شده است.این مدل از پنجره ها که بیشتر از پنجره های کشویی کاربرد دارند،کارکرد های بسیار جالبی در فضای داخلی دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید

[کل: 0 میانگین: 0]

مزایای پنجره دوجداره آکاردئونی چیست؟

  • طراحی اندازه باز و بسته شدن پنجره، مطابق با سلیقه سفارش دهنده
  • اشغال کمترین حجم فضا
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • عایق بندی و ایمنی بسیار بالا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید

[کل: 0 میانگین: 0]

انواع پنجره دوجداره آکاردئونی چگونه است؟

مدل های پنجره دوجداره بزرگ آکاردئونی از مدل های پنجره دو جداره برای خانه های ویلایی و خانه های بزرگ انتخاب بسیار مناسبی است.این نوع از پنجره دو جداره UPVC دارای انواع دو لته، 3 لته و چند لته است که بنا به درخواست سفارش دهنده تعیین می­شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید

[کل: 0 میانگین: 0]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]