شیشه دوجداره جورجین بار
شیشه جورجین بار دکوراتیو

شیشه جورجین بار با گل های تزیینی دکوراتیو; ساختار شیشه دوجداره از دو شیشه با فاصله 6میلیمتر تا 14 میلیمتر ساخته شده است. که این فاصله با استفاده از اسپیسر ایجاد می گردد. برخی از شیشه های دوجداره یا سه جداره را می توان با قرار دادن میله های تزیینی و یا گل تزیینی بین شیشه دوجداره پر کرد. این شیشه ها با نام شیشه دوجداره جورجین بار Georgian bar یا شیشه دکوراتیو به بازار عرضه می گردد.
در واقع این نوع شیشه بعنوان شیشه تزیینی در ساختمان، ویلاها و فروشگاه ها استفاده می گردد.
از شیشه جورجین بار در در دفاتر اداری، آشپزخانه ها، هتل ها، سالن های پذیرایی، لابی ساختمان، فروشگاه ها و پارتیشن ها برای تزیین شیشه و ایجاد حالت دکوراتیو شیشه می توان استفاده کرد. در هنگام تعویض پنجره قدیمی شما می توانید از شیشه دکوراتیو نیز استفاده کنید.

 

شیشه جورجین بار چیست؟

شیشه جورجین بار یا شیشه دکوراتیو از شیشه دوجداره یا سه جداره ای تشکیل شده است که پروفیل آلومینیومی باریکی بین دو شیشه قرار می گیرد. این پروفیل های آلومینیومی در رنگ های طلایی، سفید، نقره ای یا طرح چوب و با ابعاد 8*18 در بازار موجود است. همچنین از گل های تزیینی بین شیشه دوجداره و در فواصل میله های آلومینیومی نیز می توان استفاده کرد.
نامگذاری جورجین بار یا ویکتورین بار براساس پنجره های قدیمی مورد استفاده در معماری قدیم انگلیستان بوده است و منظور از بار همان میله یا پروفیل بین دو شیشه است.

 

معرفی شیشه جورجین بار و قطعات آن

 

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره وین تک

 

 

مزایای شیشه دوجداره جورجین بار

 

  • تنوع و زیبایی رنگ در پروفیل آلومینیومی دکوراتیو جورجین بار
  • عدم نیاز به نظافت و جذب آلودگی بدلیل ایزوله بودن شیشه دوجداره
  • تنوع در گل های تزیینی بین شیشه دوجداره
  • عدم ایجاد برجستگی بر روی سطح شیشه
  • عدم کاهش دید نسبت به فضای بیرون
  • قابلیت اجرا کردن طرح های دلخواه و مورد نظر شما بر روی شیشه با چند رنگ مختلف

 

ساختار و نحوه تولید شیشه جورجین بار دکوراتیو

تولید شیشه جورجین بار و دکوراتیو نیازمند مهارت در محاسبات و جایگذاری قطعات بین چارچوب اسپیسر می باشد. در ابتدا طرح مورد نظر خود را مشخص کنید. سپس با توجه به ابعاد داخل به داخل اسپیسر شیشه، طرح جورجین بار مدنظر را با استفاده از برش میله دکوراتیو (پروفیل دکوراتیو داخل شیشه دوجداره) و اتصال با چهارشاخ می چینیم.
سپس طرح و ساختار ایجاد شده را بوسیله رابط اسپیسر به اسپیسر میچسبانیم. اتصال به اسپیسر باید دقیق و مقاوم باشد که برور زمان جابجایی نداشته باشد.

 

تماس با وین تک

یکی از مهم ترین نکات در تولید شیشه جورجین بار نحوه قرارگیری این شیشه دکوراتیو در برابر مابقی شیشه ها است. بطور مثال در یک پنجره از سه قسمت شیشه دوجداره تشکیل شده است باید طوری محاسبه قرار گیری پروفیل جورجین بار را انجام داد که در یک راستا قرار گیرند.

در زیر ویدئو نحوه قرارگیری و نصب جورجین بار در شیشه دوجداره را مشاهده می کنید.

 

تولید شیشه جورجین بار دکوراتیو

 

 

انواع گل تزیینی بین شیشه دوجداره

به جز ساختار ساده جورجین بار بین دو شیشه، گل های تزیینی نیز وجود دارد که می توان بین دو شیشه استفاده کرد. گل های تزیینی از جنس پلاستیک است و در انواع رنگهای سفید، طلایی، نقره ای و مشکی در بازار موجود است. گل دکوراتیو هایی مانند گل بنفشه، گل لاله، کرنر تاج، شاهین، طرح فرفورژه بین دو شیشه و طرح برفی …

برای سفارش قطعات و لوازم دکوراتیو شیشه دوجداره و گل داخل شیشه با ما تماس بگیرید….

کاتالوگ لوازم دکوراتیو داخل شیشه دوجدارهکاتالوگ گل تزیینی داخل شیشه دوجداره

 

انواع گل تزیینی داخل شیشه دوجداره

 

قیمت شیشه جورجین بار

قیمت شیشه جورجین بار به دو صورت محاسبه می شود: قیمت مترمربعی و قیمت مترطول. در قیمت مترمربعی با توجه به ابعاد شیشه قیمت جورجین بار محاسبه می گردد. اما در قیمت متر طول با توجه به متراژ به کار رفته در هر ابعاد شیشه ای محاسبه می گردد. گل تزیینی بین دو شیشه نیز بصورت جداگانه محاسبه می گردد.