نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره
تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره

در این مطلب نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc توسط پرسنل آرکوین را شرح می دهیم. آلودگی هوا بهمراه دوده و گردوغبار، سر وصدای بیش از اندازه محیط خارجی (مدرسه، اتوبان، ترافیک و رفت آمد زیاد) و سرما یا گرمای نفوذی از درب و پنجره ها موجب شده که تقاضا برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره افزایش پیدا کند. ما این اطمینان را به شما می دهیم که این پروسه هیچگونه خرابی در پی ندارد (در زیر شرح میدهیم). هزینه تعویض پنجره قدیمی در واقع با توجه به فوایدی که دارد سرمایه گذاری است نه هزینه…

در واقع تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب یکی از سریع ترین راه های زیباسازی و بازسازی منازل می باشد.

 

چرا تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc

 

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

رضایت مشتریان ما بقای شرکت ماست. خانواده آرکوین با بیش از 3 هزار مشتری رضایتمند توانسته شرایطی برای امنیت خاطر مشتریان قرار دهد. در زیر برخی از این ویژگی ها را مشاهده می کنیم:

• تعویض پنجره بدون تخریب : پروسه تعویض به گونه ای است که نیازی به تخریب دیوار نیست.

• زمان نصب کوتاه: در اکثر پروژه ها عملیات تعویض با توجه به تعداد، ابعاد، شکل ظاهری و محدودیت های ساختمانی طی یک روز انجام می شود.

• خدمات پس از فروش: به غیر از بخش تعویض پنجره های قدیمی و ساختمان های نوساز، بخش دیگری بعنوان خدمات پس از فروش در شرکت آرکوین وجود دارد. بر این اساس کلیه پروژه های اجرا شده توسط ما شامل 1 سال خدمات پس از فروش رایگان می باشد.

• قطعات با کیفیت: تمامی قطعات مورد استفاده (از بزرگترین قطعات مانند پروفیل تا کوچکترین قطعات شامل پیچ و بست مولیون) در کارخانه ما از با کیفیت ترین نوع موجود در بازار است.

بیشتر بخوانیم : پارتیشن دوجداره

• عایق بندی تضمینی: با توجه به نحوه تولید و نصب، ما تضمین می کنیم که عایق بندی 100% در برابر جریان هوا و گردوغبار و همچنین عایق بندی حداقل 70 درصدی در برابر آلودگی صوتی (بدلیل تفاوت در فرکانس های صوتی تضمین 100 درصدی امکانپذیر نیست) با استفاده از محصولات ما صورت گیرد.

 

نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

هنگامی که پروسه تعویض پنجره های قدیمی شروع می شود، هدف تخلیه کلیه اقلام پنجره آلومینیومی یا آهنی است به غیر از پروفیل که در داخل دیوار قرار گرفته است. پنجره های قدیمی شامل شاخک های فلزی است که تا 15 cm داخل دیوار فرو رفته است.

بعد از جابجایی پنجره های دوجداره به محل نصب، تعویض بدون تخریب پنجره قدیمی شروع می شود. ابتدا لنگه های بازشو، تسمه های فلزی نگهدارنده شیشه و شیشه از چارچوب جدا می گردد. در مرحله بعدی آهن های وسط پنجره برش داده و جدا می شود.

در تعویض پنجره های الومینیومی قسمت برش حذف می شود. بدلیل آنکه با باز شدن لنگه ها هیچ پروفیل عرضی و افقی مشاهده نمی شود.

پس از اتمام برش، تنها اجزای باقیمانده از پنجره قدیمی آهنی فریم قبلی دور پنجره ست که محل قرارگیری پنجره دوجداره جدید است.

پنجره دوجداره ساخته شده (پنجره وین تک،ویستابست، هافمن) دارای لبه ای هستند که فریم قدیمی پنجره را از داخل منزل پوشش می دهد. قبل از قرار دادن پنجره upvc بر روی فریم قدیمی، زیر پروفیل از فوم پلی یورتان برای عایق بندی بهتر استفاده می شود. سپس با پیچ، پنجره دوجداره را به دیوار متصل می کنیم. ابعاد و نوع پیچ ها طوری در نظر گرفته می شود که از فریم قدیمی رد شود و وارد دیوار گردد. در مرحله بعد از چسب و فوم برای عایق بندی و درزبندی فاصله بین دیوار با پنجره دو جداره استفاده می کنیم.

در آخر شیشه دوجداره را در چارچوب قرار می دهیم و پنجره UPVC را رگلاژ می کنیم.

 

استعلام هزینه تعویض پنجره قدیمی

برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از هزینه تعویض پنجره قدیمی بصورت مترمربع، عددی پنجره و یا مجموع قیمت کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. در اسرع وقت فاکتور هزینه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب برای شما ارسال می شود. برای آسایش و سرعت بخشیدن به روند دریافت پیش فاکتور، می توانید از گزینه های زیر استفاده کنید:

 

تماس با واتس آپ ارکوین

 

تماس با تلگرام ارکوین

 

تماس تلفنی با ارکوین

◄ ارسال تصاویر از پنجره های فعلی از طریق واتس آپ و یا تلگرام
◄ ارسال عرض و ارتفاع به صورت پیامک یا تلگرام
◄ تماس با پنجره Upvc آرکوین و اعلام عرض و ارتفاع درب و پنجره قدیمی
◄ درخواست کارشناس اندازه گیری برای ابعاد گیری
بر روی یکی از گزینه های روبرو کلیک کنید

پس از دریافت ابعاد، کارشناسان فروش در اسرع وقت پیش فاکتور را با نرم افزار درب و پنجره آماده و هزینه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب با پنجره دوجداره UPVC را برای شما ارسال خواهند کرد.

 

نکات مهم در انتخاب بهترین پنجره دوجداره

نکته های مهم هنگام تعویض پنجره قدیمی و انتخاب بهترین پنجره دوجداره چیست؟! برای مشخص کردن شکل پنجره جدید چند مورد اصلی شامل آسایش کارفرما، هزینه تعویض پنجره قدیمی، رعایت قوانین ساختمان و عدم تغییر نما را باید در نظر بگیریم. موارد زیر ما را در انتخاب پنجره ای بهتر راهنمایی می کند:

 

انتخاب بهترین پنجره دوجداره

نقشه تقسیم بندی درب و پنجره: شامل تعداد لنگه های ثابت و بازشو، عرض لنگه بازشو و لنگه ثابت، ارتفاع لنگه بازشو و ثابت

رنگ پروفیل پنجره: رنگ بیرونی پنجره قدیمی مدنظرست، البته در صورت موافق اهالی ساختمان امکان تغییر رنگ برای کاهش هزینه تعویض پنجره قدیمی وجود دارد.

نوع بازشو: تک حالته، دوحالته و یا پنجره دوجداره کشویی، درب سوئیچی

جهت بازشو: جهت بازشدن (چپ یا راست)، محل قرارگیری دستگیره و عدم وجود مانع

طرف بازشو: به سمت داخل و یا بیرون خانه

رنگ و نوع شیشه: ساده، مشجر یا برفی، رفلکس، رنگی!

نوع دستگیره: کلیدخور، سوئیچی، یک طرفه و یا دوطرفه

نرده و حفاظ : اتصال نرده به دیوار و یا پنجره

ما هنگام اندازه گیری دقیق، موارد بالا را بررسی می کنیم، اما در نهایت نیاز به تایید مشتری است.

 

 

بیشتر بخوانیم : پنجره دوجداره آکاردئونی

 

 

اقدامات قبل از تعویض

 

اقدامات قبل از تعویض پنجره قدیمی

قبل از تعویض پنجره قدیمی نیاز است برخی موارد توسط کارفرما انجام گیرد.
بین 1.5 تا 2 متر قسمت جلوی درب و پنجره ها خالی باشد تا آسیبی به وسایل خانه نرسد. منظور از خالی بودن، جابجایی فرش، پرده، موکت، مبلمان، میز ناهار خوری و غیره می باشد.
مسیر رفت و آمد و حمل پنجره ها باید باز باشد تا احتمال برخورد با اشیاءمنزل وجود نداشته باشد.
بهتر است برای جلوگیری از ریزش گرد و غبار بر روی فرش ،مبلمان و دیگر وسایل منزل، تا فاصله دو متری روی آنها پوشیده باشد.

در کنار موارد انجام شده از سوی کارفرما، مراقبت و دقت پرسنل نصب برای جلوگیری از بروز اتفاقات نیز انجام می گردد تا نصب درب و پنجره upvc به بهترین نحوه ممکن انجام گردد.

 


 

faq برخی از سوالات تعویض پنجره قدیمی

 


 

آیا تعویض پنجره های قدیمی نیاز به تخریب دارد؟

خیر، بدلیل آنکه فریم داخل دیوار باقی می ماند و پنجره جدید روی آن قرار می گیرد، تعویض پنجره های قدیمی هیچگونه خرابی ندارد.

با تعویض پنجره، شکل ظاهری پنجره قدیمی تغییر پیدا نمی کند؟

هنگام طراحی نقشه های پنجره جدید، نزدیک ترین شکل ظاهری به پنجره های قدیمی شما برای حفظ نمای ساختمان در نظر گرفته می شود.

میزان عایق بندی با تعویض پنجره قدیمی در برابر صوت چقدر است؟

با توجه به عایق بندی بالای درب و پنجره upvc لولایی، آرکوین حداقل میزان عایق بندی در برابر صوت را 70% در نظر می گیرد; که تا 100 درصد نیز افزایش می یابد اما به میزان فرکانس منبع آلودگی صوتی بستگی دارد.

پنجره های ما رنگی است با تعویض پنجره ها نمای ساختمان تغییر نمی کند؟

یکی از ویژگی های پنجره های دوجداره رنگ پذیری پروفیل Upvc است. بدین صورت که می توان نمای بیرون پروفیل را با رنگی مطابق با رنگ پنجره قدیم رنگ آمیزی کرد. در واقع یک طرف پنجره شما سفید رنگ و طرف دیگر به رنگی شبیه به رنگ پنجره قدیم خواهد شد.

آیا رنگ شیشه های پنجره جدید را می توان تغییر داد؟

رنگ شیشه ها کاملا مطابق با درخواست شماست. در صورت عدم تغییر نمای ساختمان و یا رضایت دیگر ساکنین، شما می توانید از هر نوع شیشه ساده، رنگی و یا رفلکس استفاده کنید.

اندازه گیری پنجره ها توسط چه فردی انجام می گیرد؟

اندازه گیری توسط پرسنل فنی ارکوین انجام می گیرد. بدلیل اهمیت اندازه گیری و تاثیر آن بر کل پروژه مسئولیت اندازه گیری با ما می باشد و مشتری یا کارفرما هیچگونه مسئولیتی در مقابل اندازه گیری ندارد.

تعویض پنجره های قدیمی چقدر زمان می برد؟

تعویض هر پنجره بین 1.5 تا 2.5 ساعت زمان نیاز دارد. متغیر بودن زمان بدلیل تنوع در ابعاد، محل نصب، شکل درب یا پنجره و میزان برش پنجره قبلی می باشد.

تفاوت هزینه پنجره های خم و منحنی با پنجره های مستطیل شکل در چیست؟

هزینه تعویض پنجره خم همانند پنجره مستطیل است تنها با این تفاوت که اجرت خم پروفیل و شیشه مدل بری برای هر خم اضافه می گردد.

آیا می توان تنها قسمت پایین و زیر کتیبه پنجره خم(قسمت مستطیل) را تعویض کرد و قسمت خم دست نحورده باقی بماند؟

بهتر است که پنجره کامل تعویض گردد اما اگر بنا به دلایلی مورد تایید کارفرما باشد می توان تنها قسمت مستطیل شکل را تعویض کرد. در این صورت قسمت خم به همان صورت قدیمی باقی می ماند.

تفاوت قیمت فاکتور تعویض پنجره قدیمی در شرکت ها و برندهای مختلف در چیست؟

پنجره دوجداره در عین یکپارچگی برندی، از بسیاری قطعات تشکیل شده که برند خاصی ندارند اما کیفیت های مختلفی دارند. این قطعاتا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند همانند دستگیره، لولا، بست مولیون، پیچ های استفاده شده، چسب و فوم استفاده شده در نصب، زاماک و غیره. در کنار اینها خدمات انجام گرفته نیز موجب اختلاف قیمت زیادی خواهد شد; خدماتی از جمله نحوه تولید، دستگاه های مورد استفاده در تولید، نحوه تولید شیشه دوجداره، نحوه نصب و خدمات پس از فروش.

پنجره دوجداره جدید قابلیت نصب هواکش را دارد؟

عمدتا در پنجره های آشپزخانه، هواکش تعبیه می شود. در پنجره دوجداره upvc نیز می توان در قسمتی از پنجره یا درب دوجداره بجای شیشه، پنل در نظر گرفت و تهویه یا هواکش را در آن تعبیه کرد.

ضایعات پنجره قدیمی را چکار می توان کرد؟

آهن یا آلومینیومی که از پنجره قبلی باقی می ماند قابلیت فروش بعنوان ضایعات را دارد. شما می توانید با فروش این ضایعات، قسمتی از هزینه را جبران کنید. پرسنل آرکوین ضایعات را به خارج از منزل انتقال می دهند تا شما بدون دغدغه تصمیم گیری کنید. شیشه های باقی مانده از پنجره قدیمی دور ریخته خواهد شد.

 

Subscribe
Notify of
guest
17 نظرات
نظرات قدیمی
نظرات جدید most voted
Inline Feedbacks
View all comments
اسدی
اسدی
4 years ago

بهترین پاسخگویی رو داشتند ممنون از آقای حیدری

Mohammad Reza Beglari
Mohammad Reza Beglari
4 years ago

نصب با دقت کامل انجام شد. با تکنیکی که داشتند فوم درزگیر اصلا اضافه بیرون نزد و همه چیز با دقت انجام شد.
موقعیت اجرای کار،جنب خیابان آزادی و با دسی بل متر قبل از نصب؛ میزان شدت صدا ۶۵ دسی بل و بعد از نصب پروفیل و شیشه سه جداره به میزان ۴۳ دسی بل شد.

میثم رضایی
میثم رضایی
4 years ago

ممنون از گروه آرکوین سال پیش برای منزل ما در تهرانپارس بازسازی انجام شد که عالی بود امسالم بعد از جابجایی دوباره مزاحمشون شدم با توجه به اینکه یکی از شیشه ها بخار میکرد صبورانه دوبار شیشرو تعویض کردند و پیگیر کار بودن تا رضایت ما حاصل بشه، پاسخگویی که معمولا تو ایران خیلی کم دیده میشه. با تشکر

مهسا اعلافر
مهسا اعلافر
4 years ago

سیستم کاری آرکونوین از تماس اول برای گرفتن مشاوره
تا تماس آخر بعد از نصب کامل واقعن حرفه ای، با کیفیت و پاسخگو بود. ما از انتخابمون نه تنها لحظه ای پشیمون نشدیم بلکه آرکوین رو جدی پیشنهاد میکنیم. فرشته خیابان بیدار

عباسی
عباسی
3 years ago

کیفیت و سرعت نصب عالی بود، از شیشه سه جداره برای تعویض پنجره اهنی استفاده کردم و جلوی صدا رو عالی گرفت، از پرسنل فروش و نصب تشکر می کنم – آدرس میرداماد

عباس بیشه سریی
عباس بیشه سریی
3 years ago

کیفیت محصولات و نصب عالی بود، از پرسنل فروش تشکر می کنم که با حوصله پاسخگو بودن

جوادجلالی اراالو
جوادجلالی اراالو
3 years ago

سلام فقط می‌خوام قسمت بازشوپنجره رادوجداره کنم امکان داره؟

محل پروژه
ستارخان
حمید
حمید
3 years ago

قم هستم، پنجره ما رو هم عوض میکنید؟

محمد
محمد
3 years ago

سلام خسته نباشید، آیا نصب شیشه دوجداره روی پنجره های قدیمی امکان پذیره؟

سیاهپوش
سیاهپوش
3 years ago

گروه آرکوین برای من دو عدد پنجره و یک عدد درب رو که فلزی بود تبدیل به upvc کردند.بنده هم از ساخت و هم نصب انجام گرفته رضایت دارم و زمان بندی کار نیز طبق برنامه انجام گرفت.

محل پروژه
تهران
سعیدی
سعیدی
3 years ago

سلام میخواستم ببینم فریم دوجداره کامل روی فریم پنجره آهنی برش خورده را پوشش میده منظورم اینه که کامل لبه دو جداره روی دیوار مماس می شود

بهارلو
بهارلو
2 years ago

سلام و روز بخیر.من میخوام پنجره های خونه رو عوض کنم اما چون تازگی کاغذ دیواری کردم، فکر میکنم هنگام بریدن با فرز همه اونا آسیب ببینه.دیدگاه من اشتباهه یا واقعا همینه؟

محل پروژه
تهران
17
0
Would love your thoughts, please comment.x